Šta je “monitoring”?
Ono što vam nudimo jeste povezivanje vašeg postojećeg alarmnog sistema, putem TCP/IP protokola ili GSM/GPRS mreže, sa Orca operativnim centrom.
Na taj način, operater u Orca operativnom centru ima uvid u sve informacije o radu vašeg sistema – uključujući aktiviranje i deaktiviranje, periodičko testiranje pojedinih komponenata, kao i podatke o alarmiranju. Svi prosleđeni podaci se arhiviraju i dostavljaju vama u formi mesečnog izveštaja.
U skladu sa unapred dogovorenim procedurama, operater obaveštava nadležnu policijsku upravu ili druge službe (vatrogasnu, hitnu pomoć), kao i Orca interventnu službu (opcija).
Orca operativni centar radi 24 časa dnevno, 365 dana u godini, budno motreći na objekte koji su mu povereni na čuvanje.
Kako smo razvili uslugu “monitoringa”?
Pre 26 godina, potreba da „čujemo“ vaš alarm motivisala nas je da započnemo razvoj usluge monitoringa. U početku je slabo razvijena telekomunikaciona infrastruktura predstavljala ogroman izazov. Danas, zahvaljujući napretku implementiranih telekomunikacionih rešenja, stvari posmatramo u sasvim drugačijem svetlu. Sa ponosom možemo reći da naš centar u potpunosti zadovoljava standarde koje ovaj nivo zaštite imovine i lica zahteva u Evropi.
Zašto “monitoring”?
Sve je češća situacija da alarm niko ne „čuje“, iako sirene besomučno dozivaju pomoć. Setite se samo koliko ste puta čuli alarm na koji niste reagovali. To je samo mali deo odgovora na važno pitanje.
Potreba da što bolje zaštitimo svoju imovinu – i sebe same – vodi nas ka monitoringu, izuzetno važnom segmentu u razvoju i primeni celovitih rešenja u oblasti protivprovalne zaštite.
Opcije koje nudi ”Orca monitoring centar”
- Kontrola tehničke ispravnosti alarmnog sistema – 24h
Kontinuiran nadzor nad radom sistema, uključujući neispravne baterije, nestanke struje, oštećenje instalacija, pokušaje sabotaže bilo kog elementa alarmnog sistema i druge nepravilnosti u radu. - Mesečni izveštaj o događajima
Jednom mesečno dostavljamo izveštaj (poštom ili mejlom) o svim evidentiranim događajima iz baze podataka na našem serveru. Ovaj izveštaj omogućava i internu kontrolu korišćenja sistema, uz opciju programiranja različitih korisničkih šifara kao dodatni vid kontrole pristupa. - Reakcija na aktivaciju alarmnog sistema
U slučaju aktiviranja jedne ili više zona (opravdana indikacija prisustva u štićenom prostoru), vrši se:- obilazak objekta,
- obaveštavanje klijenta prema unapred definisanim procedurama,
- kontaktiranje nadležne policijske stanice,
- koordinacija sa policijom,
- čuvanje objekta do dolaska klijenta ili istražnog tima.
- Panik funkcija – dostupna 24h
Uređaji za hitnu pomoć uključuju žične i bežične panik tastere, kao i panik narukvice za starije osobe. Moguća je tiha ili glasna aktivacija, sa obaveznim povratnim informacijama o dešavanju u objektu. Dostupna je i opcija unosa šifre za verifikaciju uzbune. - Protivpožarna zaštita – aktivna 24h
Ukoliko se u objektu ugrade protivpožarni senzori, sistem može biti aktivan 24 časa dnevno ili u skladu sa aktiviranjem alarma. Preporučujemo konstantnu aktivaciju (24h zona) radi maksimalne sigurnosti.
Koliko traje priključenje?
U zavisnosti od tehničkih karakteristika vaše alarmne centrale, priključenje na sistem traje do tri časa. Nije potrebno izvođenje grubih građevinskih radova niti dodatno polaganje instalacija, osim telefonske linije od postojećeg TT priključka do alarmne centrale.
Takođe, postoji mogućnost povezivanja i putem drugih komunikacionih kanala – GSM, GPRS, radio-veze ili interneta, u zavisnosti od dostupne opreme i konfiguracije sistema.

